Usein kysyttyä?

Mistä noudan avaimet?

Avaimet noudetaan TYY:n kansliasta A-talosta sen ollessa auki. http://www.tyy.fi/fi/yhteystiedot/aukioloajat

Minne avaimet palautetaan?

Avaimet palautetaan TYY:n kansliaan tai TYY:n kanslian postilaatikkoon. Älä palauta avaimia YO-talo B:n edessä olevaan postilaatikkoon.

Miten siivoustarkastus suoritetaan?

Siivoustarkastus pyritään aina suorittamaan samalla tavalla. Tärkeintä on, että tila on siisti ja esim. tila on selvästi lakaistu ja pesty märällä sekä vesi-imurilla lika on poistettu lattiasta. Mikäli siivoustarviikeissa on vikaa, niin kannattaa tästä ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen osakuntasali@utu.fi

Voiko tilaa vuokrata ennen klo 12?

Osakuntasalin vuokraehdoissa ja vuokrataulukossa on mainittu, että siivousaikaa edelliselle vuokralaiselle on klo 12 asti. Tämä aika meidän pitää antaa mikäli edellisenä päivänä on vuokralainen. Kuitenkin esimerkiksi keskiviikkona voi hyvin tilaa vuokrata esim. klo 8 aamusta lähtien, koska tiistaina jatkuvan toiminnan sotkut siivotaan jo tiistai-iltana. Mikäli haluaisit järjestää tapahtumaa, joka alkaa ennen klo 12, niin ole toki yhteydessä meihin.

Kuka omistaa osakuntasalin?

Osakuntasalin omistaa TYS ja se vuokraa sitä TYY:lle, joka edelleen vuokraa sitä S-Osakunnat ry:lle sekä Akateeminen Aurajokilaivuriyhdistys ry:lle.

Miten vuokra maksetaan tilasta?

Vuokra maksetaan pääsääntöisesti jälkikäteen laskulla. TYYn kansliasta sopimukset toimitetaan meille kuun lopussa, jolloin voimme tehdä laskutukset. Mikäli tapahtumasi oli kuukauden alussa, niin laskutuksessa voi kestää. Laskut lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, joka on mainittu vuokrasopimuksessa.

Miksi salissa ei ole tavaraa X?

Salissa ei ole tavaraa, koska sitä luultavasti ei ole pyydetty sinne tai siitä ei ole saatu tarpeeksi palautetta. Emme voi jokaista toivetta täyttää, mutta jos useampi toivoo samaa asiaa, niin toiveita voidaan toteuttaa. Palautetta ja parannusehdotuksia kehoitamme antamaan osoitteeseen osakuntasali@utu.fi